2012. február 7., kedd

Spenót sült szűzérmékkel


Hozzávalók: 4o dkg fagyasztott, leveles  spenót, 3-4 gerezd fokhagyma,  2 ek. szőlőmagolaj, rózsaszín só,  bors, 2 dl főzőtejszín, 1,5 dl tej, 2-3 evőkanál zabpehelyliszt

Elkészítése: a felhevített olajra rádobjuk a spenótleveleket, ízesítjük sóval, borssal és beleöntjük a másfél dl tejet. Majd a spenótra reszeljük a fokhagymagerezdeket. Amikor a fagyasztott levelek kiengednek, ráöntjük a főzelékre a főzőtejszín és a zabpehelyliszt simára kevert elegyét, behabarjuk. Hagyjuk, hogy párat rottyanjon a spenótunk ....és kész is.



A szűzpecsenyét felszeletelem, meghintem grill fűszerkeverékkel, állni hagyom kb. egy órát a pácban, majd forró olajban hirtelen kisütöm . Nem kell a szűznek sok idő, 3-3 perc/oldal.

12 megjegyzés:

  1. imádom a spenótot, bár így levelesen még nem ettem, csak pépesítve :) finom lehet így :))

    VálaszTörlés
  2. én is szeretem a spenótot, és én se ettem még egészben, de 1* mindennek eljön az ideje. Köszi a receptet.
    Maradok 10-telettel NEDUDDGI

    VálaszTörlés
  3. a penót az egyik nagy kedvencem, mi mindig így hagyjuk levelesre. :):)

    nem babot főztél *szcs*? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *szcs* , ma csüti van, a spenót keddi)))
      de, bableves van, majd elküldöm neked)))

      Törlés
  4. az jó lesz, na jó, nem láttam a frissítést, bocsi. :):):):)

    VálaszTörlés
  5. Na ez kipróbálandó! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  6. Spenót, sóska minden mennyiségben.
    Hová lettél? Fb írtam:-(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg, a sóskát is szeressem)))

      uuuuuuuuuuncsi a fész, lekoppantam onanjt)))

      Törlés