2012. november 7., szerda

Yakitori csirke


Hozzávalók: 40 dkg csirkemell filé, 1,5 dl Teriyaki (marinád), 1 evőkanál méz , 1 evőkanál TaoTao fokhagymás chili szósz, 6 db nyárs, 2 db újhagyma feldarabolva, 1 db kaliforniai paprika kockára vágva
(készíthetünk magunk is teriyaki szószt, szójaszósz, mirin, rizsecet és barna nádcukor megfelelő arányú keverékéből)

Elkészítése: összekeverjük a teriyaki szószt a mézzel, valamint a fokhagymás csili szósszal. Ebbe a keverékbe tesszük a feldarabolt csirkemellet és kb. egy órán keresztül pácoljuk benne. A húsokat nyársra húzzuk váltakozva a darabolt paprikával és újhagymával. Majd tepsibe tesszük a nyársakat és sütőben, grill fokozaton pirosra sütjük őket. Hogy ne száradjon ki a hús locsoljuk meg a maradék páclével. (sütöben grillezve is finom, de süthetjük kerti grillen is)

 

4 megjegyzés:

  1. Már vártam! :):):) Jól mutatnak nagyon :) Ízre is gondolom finomak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. finom volt, mint már említettem a kalapos még extra mézet is csorgatott rá sütés közben, én nem akartam, féltem, hogy nagyon édes lesz

      Törlés
  2. csak nyelek nagyokat, pedig nemrég ebédeltem :)))

    VálaszTörlés