2014. május 4., vasárnap

Articsókakrém


Hozzávalók: 25 dkg articsóka szív (én a grillezett, üveges variációt használtam, de akinek van kedve megküzdeni az articsókával, ill. annak megtisztításával és megfőzésével, az ne fogja vissza magát és készítse el úgy))) ), 25 dkg mascarpone vagy natúr krémsajt, 2 gerezd zúzott fokhagyma, fél lime leve, himalája só, őrölt fehér bors, egy kisebb marék frissen szedett citromos kakukkfű

Elkészítése: nos, az egyáltalán nem macerás))). A hozzávalókat turmixgépben vagy botmixerrel krémesítjük, pürésítjük. Ha nagyon sűrű krémet kapnák, akkor az articsóka olajával lazíthatjuk.


4 megjegyzés:

  1. Áááá, imádom az articsókát, mindig veszek, ha lehet kapni! Most is van itthon még egy fél üveggel a hűtőben, krémsajt is van, ez meg annyira guszta, hogy most azonnal megyek és elkészítem:):) Köszi az ötletet. Ma ez lesz a reggeli, pirított kenyérrel.:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pirítóssal isteni, ahogy ráolvad...áááá...akár egy kis ráolvasztott sajtot is elbír a tetején)))

      Törlés
  2. ne is mondd...én megettem reggelire a felét, erre jött Brigi és lecsapott a másik felére, most csinálhatok újat :):):):)
    isteni volt, köszi :*

    VálaszTörlés
  3. még sose ettem articsókát, de ezzel kedvet csináltál hozzá :D

    VálaszTörlés